Шахт - мат

Иво станује у Новом Београду.
У солитеру крај ауто-пута.
Кренем ти ја вечерас код њега - кааад молим те, на улазним вратима зграде у којој станује, неко залепио повеће парче папира следеће садржине, цитирам:

С Т А Н А Р И М А

Молим Вас да у среду (20.05.) и четвртак (21.05.) у време проласка колоне са потпредседником САД Џ. Бајденом, на захтев полиције, спустите ролетне и не излазите на терасе !

Београд,19.05.2009.
Председник скупштине станара

Срећко Петрић

Последњи пут, плакати сличне садржине виђени су у Београду давне, 1975. године.

Без двоумљења, скинем ти ја тај папир са стакла, ко велим... Срећко ће залепити нови, а ја Овај морам узети, иначе ми људи неће веровати ...
Али авај! Испоставило се да сам тотааално необавештен!!!
Плаката сличне садржине било је по целом Београду!
И то није све. Кажу ми - јеси ли чуо да по Центру варе шахтове? Бајден је то буразере!
Стани. Зашто шахтове???
Аааа, досетих се! Па то они мисле да би неко... Из шахта... На Бајдена!? Нашег Бајдена? Људи, па Београд је Свет!
Београд. Не BeoGard!
Ха, ха, ха ха... баш ће неко из смрдљивог шахта ... На Бајдена! Да прави чеку међ` говнима! Ма `ајте молим вас!!! Уосталом, нека варе. Само нешто да се ради !!! Ха, ха, ха ...
Ништа ТО није смешно - кажу ми - варење шахтова ти је безбедносни стандард!
То ти је буразере "IN", европски. Интеграције, капираш?!!
А јееел? Ствааарно?
Чим сам стигао кући одмах сам консултовао Интернет и Бооога ми, дођох до интересааантних сазнања!!!

Ето ти. Замало да испаднем будала!
На сву срећу, па има добронамерних људи...
Сад сааамо чекам да ме неко пита! За шахтове.
И знате шта ћу да му кажем?
Nothing can surprise us!
Не може се у Европу без заварених шахтова! Престрој се на време, док ти није касно, не буди бандоглав!
Неће они бре да вршљају по Србији! Мислиииим.... ти шахтисти. Шахт-терористи, шта ли су. Ето им га ШАХТ-МАТ, па нек се сликају!!! У мајчину с њима!
Не.
У шахт!!!
(..... шта ми би, па исцепа гос`н Петрићу Онај плакат?)
Овом приликом се извињавам гос`н Петрићу и свима онима који су пре мене схватили суштину европских интеграција.

Нема коментара:

Постави коментар